[linux] postfix, prijmanie pre domenu + relaying zaroven

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Úterý Duben 9 12:28:40 CEST 2002

On Tue, Apr 09, 2002 at 11:34:08AM +0200, Julius Loman wrote:
> ako prinutit postfix, aby prijmal maily pre domenu (povedzme foo.sk) pre
> existujuce konta na tom stroji a pre neexistujuce robil relaying na
> dalsi stroj (povedzme mail2.foo.sk - ten uz pozna ostatne mailbox) ?
> Ide mi o relaying, nie resending.
>
> Urcite treba foo.sk pridat do mydestination, potom si vo virtual
> nastavit dorucenie do spravnych mailboxov, tiez pridat foo.sk relay_domains.
> Som si na 99% isty, ze toto ale este stacit nebude.

vo virtual pridat:
@foo.sk @mail2.foo.sk - ma to najnizsiu prioritu vo virtual, takze ak sa
ziaden virtual nenajde pre niekto na foo.sk, pojde to na
niekto na mail2.foo.sk

a vsetky zvysne posty pojdu na @mail2.foo.sk
(mam to takto realne pricom postupne sa konta presuvaju zo stareho
servera na novy

pripadne skusit luser_relay

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471