[linux] Problem so spravou pamate

Robo Pavelka pavelka_robert na ebo.seas.sk
Středa Duben 10 09:24:40 CEST 2002

Pouzivame Suse 7.3 . Bezi nam na tom aplikacia, ktora pouziva
cca 20MB zdielanej pamate vytvorenej pomocou shmget. Po ukonceni
programu (a odstraneni zdielanej pamate pomocou shmctl) a znovu -
spusteni rastie velkost obsadenej pamate - hm podobny problem s
odovzdavanim systemovych prostriedkov ma windiws nt. Robi to s
originalnym SuSE jadrom 2.4.10SuSE i s 2.4.17 z kernel.org.
Mne sa mari, ze na niektore jadra existoval patch na tieto veci
a ze 2.4-kove jadra mali podobne problemy.Poradi mi niekto ?

Robo Pavelka