[linux] Linux pre nevidiacich

Peter Střelec beko na profi.sk
Středa Duben 10 21:03:05 CEST 2002

Ahojte.
Neviete poradit o veciach pre "podporu" linuxu pre nevidiacich ?
Clovek vie robit s PC. Mal na vyskusanie nejaky soft pre wind0w$ na
hlaskovanie pismen alebo textu ale je to tak drahe ze si to proste nemoze
dovolit a na pracu nepotrebuje vela programov.
Nieco bolo popisane pre linux este kedysi davno. Ja som sa o to velmi
nezaujimal ale teraz by som nieco potreboval poradit kde co a ako aspon
trosku posunut.
Dik za akykolvek prispevok k veci. Cielom by mal byt nejakym sposobom
realizovany zvukovy vystup textu alebo pismen, pripadne aj pri pisani
hlaskovanie zadanych znakov. Dakujem.
--
S pozdravom Peter