[linux] Linux pre nevidiacich

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Duben 10 21:07:14 CEST 2002

Ahoj,

 v CR existovala firma/nadacia (neviem,, ktore z toho), ktori to robili.
Majitel bol tusim tiez nevidiaci. Volalo sa to Brailcom, myslim, ze
www.brailcom.cz. Myslim, ze mali vobec ako prvi na Invexe Linuxovy
stanok, ked tu este ludia ani nevedeli, co je to Linux a robia to vsetko
pod Linuxom. Neviem, ci este funguju, kazdopadne chod tym smerom a
cokolvek zistis prosim ta reportuj, zaujima ma to :0.

 papa,
  Juraj.