[linux] pocitac vytuhne po prikaze mount

Jan Odzgan odzgan na intrak.sk
Středa Duben 10 23:15:35 CEST 2002

On Wed, Apr 10, 2002 at 11:07:16PM +0200, Oskar Stolc wrote:
> [...]
> do stroja nehodil napalovacku a nezapol scsi emulaciu. Mal som v kernely
> zapnutu podporu CONFIG_IDEDMA_PCI_AUTO a CONFIG_BLK_DEV_VIA82CXXX,
> pricom sa v menuconf helpe pre "VIA82CXXX chipset support" pise, ze
>
> "If you say Y here, then say Y to 'Use DMA by default when available' as
> well."
>
> a pre "Use PCI DMA by default when available" sa pise: "It is normally safe to
> answer Y to this question unless your motherboard uses a VIA VP2
> chipset, in which case you should say N."
>
> Po tom, co som podporu via chipsetu a pci dma z jadra vyhodil,

 Ja mam tiez VIA82cXXX chipset a podporu via chipsetu mam v jadre a z
 mountovanim cez napalovacku nemam problem. Asi to bude len v tom pci
 dma.

> [...]
> nechce do chvile, kym ozaj nemusia... a potom hladaju v manulaloch,
> akoze sa sa pouziva ten prikaz 'patch' :-) )

> wget http://www.kernel.org/pub/linux/kernel/v2.4/linux-2.4.17.tar.bz2
> wget http://www.kernel.org/pub/linux/kernel/people/hedrick/ide-2.4.17/ide.2.4.17.02152002.patch.gz
> mv linux-2.4.17.tar.bz2 /usr/src
> mv ide.2.4.17.02152002.patch.gz /usr/src
> cd /usr/src
> tar xjvf linux-2.4.17.tar.bz2
> guzip ide.2.4.17.02152002.patch.gz
> cd /usr/src/linux
> patch -p1 < ../ide.2.4.17.02152002.patch

 asi jednoduchsie po rozbaleni jadra :

 gunzip -cd ide.2.4.17.02152002.patch.gz | patch -px