[linux] Viac diskov do jednej particie

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Duben 11 08:04:55 CEST 2002

On Thu, Apr 11, 2002 at 07:53:56AM +0200, Rudo Pavlovic wrote:
> Na toto je LVM ( Logical Volume Manager ) Standardne je v SuSE Linuxe
> uz v starsich verziach. Na konfigurovanie existuje aj graficke
> rozhranie v YAST-e. (LVM pouziva HP-UX) Tymto sposobom mozes spojit
> viacero IDE aj SCSI diskov do jednej VG (volume group) potom
> nadefinujes LV (Logical Volume) vznikne ti /dev/vg00/lvol1 na tejto LV
> vytvoris filesystem a namountujes ho tam kde potrebujes.

mna by zaujimalo, ako je to s datami na diskoch - zachovaju sa pri
vytvoreni LV?

mam jeden disk a je tam /home ... uz sa dost zaplna, takze chcem
pripojit dalsi disk tak, ze sa vytvori LV a /home bude vlastne stary
disk spojeny s novym - zatial tam ziadny LV nie je, hoci som uz jadro na
to pripravil

zachova sa teda obsah povodneho disku?

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471