[linux] CISCO na ochranu

Tomas Venglovsky m na t.cz
Čtvrtek Duben 11 12:46:51 CEST 2002

* Michal Kapalka <kapalka na mfn.sk> [2002-04-11 12:43]:
> Cavte
>
> Chceli by sme si vo firme jedneho pekneho dna kupit cisco a neviem aky typ
> nikdy som s tym nerobil

Pokial je mi znamo tak toto je mailing list trochu ineho druhu, nie? Na
firewally sa pouziva bud Cisco PIX firewall, alebo nejaky router s
firewallovym IOSom.

>  modem--->utp 10/100-->Router-->utp 10/100 LAN

PIX je na toto fajn, ale z tohto ti nepoviem akej rady, pretoze to
zavisi na trafficu a na X dalsich veci.

mok

--
                                                                   _
Tomas Venglovsky                            ASCII ribbon campaign ( )