[linux] CISCO na ochranu

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Duben 11 12:58:37 CEST 2002

On Thu, Apr 11, 2002 at 12:43:05PM +0200, Michal Kapalka wrote:
> Cavte
>
> Chceli by sme si vo firme jedneho pekneho dna kupit cisco a neviem aky typ
> nikdy som s tym nerobil
>
>  modem--->utp 10/100-->Router-->utp 10/100 LAN

Pokial namiesto "Router" ma byt "CISCO" a "utp 10/100" je naozaj
10 Mbit, resp. 100 Mbit ethernet, tak nevidim dovod tam davat nejake
CISCO. IMHO vhodnejsie je tam dat nejake stare pentium s dvoma
sietovkami a linuxom (pripadne inym OS, napr *BSD).

Klasicke PC bude lacnejsie, vykonnejsie, variabilnejsie a bude mat
viac funkcii (jedine, ze by ste potrebovali nejaku specialnu
featurku z cisca).

Co ma chranit to CISCO?

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |