RE2: [linux] CISCO na ochranu

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Duben 11 13:34:14 CEST 2002

Sorry, za offtopic a flame, ale neda mi....

On Thu, Apr 11, 2002 at 01:23:28PM +0200, Michal Kapalka wrote:
> Ja to nepopieram ale daj si otazku praco su nemocnice v sracke :-(
>
> A o plitvani prachov ja osobne nic neviem predsa som tu uz nieaky cas

Pokial takto k "plytvaniu" penazi pristupuju v nemocniciach (a aj
inde v statnych organizaciach) vsetci (t.j. kupa zbytocnych veci
bez pripustenia si faktu, ze sa plytva), tak sa naozaj "neplytva".
Potom sa vsak ani necudujem, ze statne organizacie su v dlhoch.

Jasne, mame router postaveny z PC, ktory funguje. Prisiel nejaky
dilerik Cisca a obalamutil niekoho, kto o tom rozhoduje, aby
zbytocne vyhodil niekolko tisic (alebo desiatok tisic???) na cisco
plus skolenie (z velkej vacsiny zbytocne) pre ktovie kolkych
zamestnancov nemocnice.

O com to je? Uplatky? Frajerina (aj my mame CISCO!!!)? Hlupost?
Naivnost?

Sorry.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |