RE2: [linux] CISCO na ochranu

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Čtvrtek Duben 11 13:59:26 CEST 2002

samozrejme ze vsetci plytvaju peniazmi - nemocnice, urady, stv - lebo su to
neni ich peniaze. Vsetci su hnusne vyciciavacske kurvy, ktorym treba
skrtnut rozpocet, siahnut na platy, urobit audit a poslat aspon 100 ludi do
basy ako zastrasujuci priklad. Napriklad na fakulte managementu uk je jedna
sektretarka, ktora si klepka nieco vo worde a obcas posle mail - samozrejme
ze ma 19 palcovy monitor, geforzu3 a 5+1 repro. ( nie je jedina s
neadekvatnym hw ) Fakulta ma takisto kupeny mssql server, aby sa tych 7
ludi zo 150, ktori su ochotny sa ucit aj nieco ine ako manazment ludskych
zdrojov, mohli naucit robit s databazami. Nehovorim o ucebniach do ktorych
sa pred styrmi rokmi kupovali masiny s 10gb diskami (bez grantu podotykam).
A toto vsetko je len spicka ladovca - to by som chcel vidiet co robia na
uradoch prace, v socialnej poistovni a stv (vid nove logo).