[linux] Re: CISCO na ochranu

Peter Vongrej monkus na real.wilbury.sk
Čtvrtek Duben 11 15:52:34 CEST 2002

heh, no ja radsej z firemneho mailu nepisem - URCITE to neviete a hlavne to nejde zistit ;-))))

ale potrebu reagovat mam tiez :-)

- ocividne by sa vam zisiel spravit audit v martinskej fakultnej nemocnici :-)
- to v nemocnici tolko zarabas, ze si tie skolenia chces platit sam ? ci v martine je taka skvela ek. situacia ?  ;-) (to michal kapalka)
- ak sa dobre pametam, v martinskej fak. nemocnici robil clovek s nickom alex at medicalh.sk (podaktori si urcite spomeniete), ktory co to o sietach vedel, mas dovod, alebo len potrebu tam nieco menit ? (to michal kapalka)
- miesto cisco skoleni by ste si radsej mohli spojazdnit funkcny web (funkcne linky, funkcne menu, funkcne vyhladavanie) napr. :-) (to michal kapalka)
- ista firma o. ma celkom pekne zakazky v statnej sprave (nehovoriac o sposobe ako ich ziskali), tak preco take vulgarizmy ? ;-) (to michal toth)
- v konecnom dosledku si ale myslim, ze nech si to cisco kupia do mfn, pri sposobe rozdelovania penazi rozpoctovym organizaciam je to uplne jedno, ak si nekupia cisco, na 100% si kupia este vacsiu volovinu (aj riaditelia, sekretarky a spol. maju predsa svoje potreby :-)
- ale inak sa priklanam k nazorom typu radsej literatura ako skolenia (osobna skusenost), *bsd a pod.
- a toto sa mi lubi najviac :-) "mozno jedneho dna budem o tom vediet neviem vravim ja som chcel len radu"

--
monkus - i`m not only the dot in .SK ;-)