[linux] Re: CISCO na ochranu

Jozef Racek dodo na stapro.sk
Čtvrtek Duben 11 16:50:24 CEST 2002

Ahoj.

Po case citim potrebu reagovat aj ja.

> heh, no ja radsej z firemneho mailu nepisem - URCITE to neviete a

Za firemny mail sa nehanbim.

> - ak sa dobre pametam, v martinskej fak. nemocnici robil clovek s
> nickom alex at medicalh.sk (podaktori si urcite spomeniete),
> ktory co to o sietach vedel, mas dovod, alebo len potrebu tam
> nieco menit ? (to michal kapalka)

Mas predstavu, ako ma "urobenu" siet MFN, ked tam clovek s nickom alex
pracoval? Mas predstavu ako vyzera "urobena" siet clovekom s nickom alex na
zakazku?
Mam smolu, ze som mal tu cest a som rad, ze nerobi v nasej firme, lebo
za taku robotu by som sa musel od hanby zakopat pod zem.
Ak ma byt tento clovek vzorom a jeho praca sa nema menit, tak sa bojim, ze
by
sme sa mali vratit do 70 rokov a terminalv po 2 drotoch, ktore si v pripade
potreby
postacame (trciace zo steny). Vedomosti cloveka su jedna vec, ale uvedenie
do
praxe moze byt o niecom inom...
(to Peter Vongrej )

Ak si to skolenie zaplatis, tak asi vies co robis a asi dlho v MFN
nezostanes...;-)))
Investicia do vedomosti (ci uz je to skolenie, alebo literatura, alebo
ukrateny
cas zo spanku pri studiu po nociach) je dobra investicia. Vyskusal som
vsetky
tri uvedene moznosti.
Vela stastia...
(to Michal Kapalka)