[linux] OT: load kernelu z diskety

Marek Kilimajer kilimajer na webglobe.sk
Čtvrtek Duben 11 17:32:57 CEST 2002

sbps> Ahoj ...

sbps> Z toho co si napisal mi ni je jasne co sa udialo ale tu ja maly navod
sbps> ako skompilovat kernel. :
sbps> 1. cd /usr/src/linux
sbps> 2. make clean
sbps> 3. make config (pripadne menuconfig) nakofigurujes.
sbps> 4. make bzImage
sbps> 6. skopirujes jadro ktore si si skompiloval do /boot/Nejaky_nazov
sbps> 7. vi lilo.conf (alebo nieco co pouzivas ty)
sbps> 8. opises sekciu ktorou si doteraz startoval tuxa a parameter
sbps> image nastavis na Tebou vykompilovane jadro.
8b. treba zmenit aj label, to je nazov, pod ktorym bude pristupny pri
starte

Marek
sbps> 9. spustit prikaz lilo
sbps> 10. reboot
sbps> 11. ak je vsetko ok (jadro nerobi panic ani nic podobne,) potom cd
sbps> /usr/src/linux
sbps> 12. make modules
sbps> 13. pocas kompilacie modulov, odzalohovat stare z addr.
sbps> /lib/modules
sbps> 14. zas v adresari /usr/src/linux make modules-install
sbps> 15. depmod -a
sbps> 16. reboot
sbps> 17. mas nove jadro.

sbps> stare jadro neprepisuj (istota je gulomet) a rovnako je dobre mat
sbps> odlozene stare moduly. Inak ak si si neprestavoval lilo
sbps> (nevyhadzoval si tie image kt. tam boli,) je tam jeden ktory ti
sbps> umoznuje bootovat z diskety.

sbps> Andrej