[linux] OT: ohladom vysvetlenia : inak toto je posledny majl v tejto zalezitosti

Michal Kapalka kapalka na mfn.sk
Čtvrtek Duben 11 20:22:52 CEST 2002

Iba by som sa ti chcel podakovat, za podporu ale aj ostatnym

1) ja sa som rad ze robim v tomto podniku a uz vobec sa nemienim skrivat za
mail inej domeny ( medicalh.sk este stale funguje      	samozrejme docasne
kym si ludia zvyknu ze bude len domena mfn.sk )

2) Jo ohladom alex : tento chlapik tu uz nie je pol roka a zmizli vsetky
jeho pozostatky ( typu Martinsky uzol Sanetu ) atd.

	ano ostal tu bordel ked to musim tak povedat a nikto nemal odvahu do toho
ist, ja a moji kolegovia ( z velkou spolupracou 	pana Stanislava Psenku )
ano a uz je to tu na v celku dobrej urovni

3)  ohladom tych spagatou co si pisal ano je tu este 10 pripojeni na tento
sposob nie som s toho nadseni ale je to tu a kym nebude

      lepsie ostava ta technologia co tu je

4) Jo monkus ja viem kde si makal a viem aj kde si teraz ( zo par krat sme
sa stretli v Kafe ako aj v ZOS ) : mas moje uznanie co sa    	tyka FreeBSD

5) ohladom serverou su nakonfigurovane panom Stanislavom Psenkom ktoreho
tiez velmi dobre poznas a teda vies ze ta uroven je 	tu ina ako za starych
cias

Tymto mailom by som sa chcel tomuto mailing listu ospravedlnit za plytvanie
Vasim casom za pochopenie vopred dakujem

---
S pozdravom Michal Kapalka

PS : idem home a nieco sa ucit aby som bol lepsie na tom ako vcera

---
Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy.
Skontrolované antivírusovým systémom AVG (http://www.grisoft.cz).
Verzia: 6.0.345 / Vírusová databáza: 193 - dátum vydania: 9.4.2002