[linux] ISDN ext.modem a odosielanie vatsich suborov

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Pátek Duben 12 11:52:18 CEST 2002

> Mal som podobny problem s tymto modemom. Modem v tom bol nevinne. U
> mna to bolo sposobene interakciou programu wmcdplay a komunikacie na
> seriovej linke. Zmenil som program na ovladanie hlasitosti a je vsetko
> vporiadku.
Na pocitaci na ktorom je ten modem pripojeny ale nie je ziadna
zvukovka a ani ziaden program na spustanie CD ani nic podobne.
Je to cisty Linux/BSD system na ktorom su iba tie
najpodstatnejsie veci pre jeho uspesny chod.

> Na najnizsiej urovni sa to prejavovalo tak, ze pri komunikacii pomocou
> minicom-u vacsou rychlostou (115200) vypadavali znaky. Akykolvek
> protokol, ktory posielal vacsie pakety, sazrejme na tom zhavaroval,
> preto prechadzali chybne pakety vo velkom mnozstve.

Dik za radu. Andrej