[linux] Pripojenie smb diskov

Peter ROZIM rozim na isternet.sk
Pátek Duben 12 13:14:46 CEST 2002

Podarilo sa mi rozbehat sambu a pripojit sa k jej diskom z WIN98
daksi problem na ktory som narazil je ten ze ked som si nainstaloval na svoj
stroj MANDRAKE 8.2 tak k tym diskom na sambe nie a nie pripojit

smbmount //samba.server/home/peter /mnt/lnx_server/peter -o username=peter
vypise
Password:
po zadani hesla potom toto:
2906: tree connect failed: ERRSRV - ERRinvnetname
SMB connection failed

meno aj heslo je v poriadku na subory a adresare w2000 sa tiez pripojim v
poriadku kde moze byt problem

smbclient zase oznami toto
smbclient  //10.10.1.1/
Domain=[DOMENA] OS=[Unix] Server=[Samba 2.0.7]
tree connect failed: ERRSRV - ERRinvnetname (Invalid network name in tree
connect.)