[linux] Re: OT: load kernelu z diskety

Oskar Stolc stolc na intrak.sk
Pondělí Duben 15 08:57:27 CEST 2002

> [...]
> sa stalo resp. nestalo: lilo vypisalo Loading..,
> po chvilke to zmizlo a to bolo vsetko, nespustil
> sa init, proste nic, taktiez nehrozi, zeby bolo daco
> v logoch, zjavne nemalo co logovat...
>
> tu session v lile som dohodil podla tej pvovodnej,
> a vyzera takto:
>
> image=/boot/novy_kernel
>    label=nove_jadro
>    root=/dev/hda7
>    initrd=/boot/initrd.img
>    append="quiet devfs=mount hdd=ide-scsi"
>    vga=788
>    read-only
>
> ..ja tam chybu nevydim, odkazy su dobre...

Mas v jadre zakompilovanu podporu "Support for console on virtual terminal"?

Zistis to takto:

cd /usr/src/linux (alebo tam, kde mas rozbalene jadro, ktore si kompiloval)
grep CONFIG_VT_CONSOLE .config

co ti vrati?

Raz sa mi podarilo, uz neviem ako, vyhodit tuto ficuru a potom som sa
cudoval, ze nevidim pri boote hlasky z kernela... :-) Po chvilke cakania mi
ale nabehol init...

A problem moze byt este v tom vga=788. Podla dokumentacie je to nastavenie
frame bufeer modu v rozliseni 800x600 na 16-tich bitoch. Skus nabootovat
stare jadro a v /etc/lilo.conf vyhod ten riadok pre novy kernel, alebo
prekompiluj nove jadro este raz aj s podporou Vesa FrameBuffer...

>                            andrej

Oskar