[linux] SCSI radic

Peter Mikeska mikeska.peter na alcatel.sk
Pondělí Duben 15 09:02:02 CEST 2002

Hello gasparovic,

Monday, April 15, 2002, 8:38:14 AM, you wrote:

gps> Ahojte,

gps> Planujem kupu SCSI radica, aj disku a rad by som dozvedel co je pre Linux
gps> (konkretne RedHat zalozeny na jadre 2.4.x)
gps> najvhonejsie, co nerobi problemy. Poznam tak zbezne akurat
gps> Adaptec a Kouwell. Vie mi  niekto poradit?

gps> PeterG

gps> _______________________________________________
gps> http://search.lists.linux.sk

IMHO Adaptec radice su najmenej bez problemov, defacto je to
povazovane za standard, a podla mojej skusenosti prve co sa podporuje
je adaptec a potom ostatni mastici. Adaptec je sice drahsi, ale ...
Ja mam Adaptec2940UW uz hadam 6 rokov, setko okolo neho v compe
upgradujem akurat jeho nie, investicia ako svina ;)). (A to uz mam LVD
disk na nom a slape)
Disku> Zavisi aj od toho ake disky planujes, ci budes robit raid a pod.
Disky co tak sledujem sa robia uz hadam len 10000 otackove takze ak
budes kupovat novy  pozor na vetranie, a k tomu to bude hluk ktory
vydavaju. Ja doma ked psutim masinu tak presne viem kedy disk pise a
cita ;((
Ak daco vyberies (moc na vyber nemas) tak sa ozvi na radu ;)
cee ya
PM

--
C:\U\L8TR
 Peter                            mailto:mikeska.peter na alcatel.sk