[linux] SCSI radic

Jozef Racek dodo na stapro.sk
Pondělí Duben 15 10:03:42 CEST 2002

Ahoj,

Skusal som Adaptec 29160 aj 29160N + RH7.2 - oboje bez problemov
- samo si to vsetko naslo.
a hlavne bajovo rychle - s 10k otackovymi LVD diskami.

Rozdiel medzi tymito radicmi (okrem ceny) je aj ten, ze 29160N je 32 bit PCI
a 29160 je 64 bit PCI (orem "normalneho" PCI konektoru to ma este trochu
dalej
rozsirenie na 64 bitov. Bezne  maticne dosky 64 bit PCI konektor nemaju.

A este potesujuca sprava, 29160, vlozena iba do 32 bit PCI funguje tiez.
(64 bit mod sa zapina v biose Adaptecu - teda biose SCSI radica)

V niektorych maticnych doskach ( hlavne znackove zo starsich servrov ) nie
je PCI
slot ako PCI slot - niektore asi nemali vyvedene vsetky
adresove bity na konektor. Potom treba "hrat karty"  - poprehadzovat a
najst polohu, kde idu vsetky dosky.

Dodo.