[linux] SCSI radic

terminal terminal na azet.sk
Pondělí Duben 15 10:46:36 CEST 2002

no, mam ibm deskstar 18GB 7200 ot a comp mam otvoreny, je
v pohode. problem je v tom, ze neviem ci uz 7200ot lvd scsi
disk niekde vo velkosklade kupis, vsade obchodnici tlacia
do teba 10k otackove. ten co mam ja som si kupoval tak rok
dozadu a to som si musel doslova v bgs vydupat, ze ja nechcem
10k, nech mi zozenu 7,2k. dal som im presne oznacenie toho
disku a trvalo im to mesiac. ako je na tom agem neviem.
10k deskstar od ibm som mal asi tyzden potom pozicany od
znameho, hucal podstatne viac ako 7,2k otackovy. a podstatne je,
ze 7,2 nemusis chladit, zatial co ak na 10k ot. kopirujes
viac dat, tak si na nom uprazis vajicka...

result: 11 z 10 tucniakov odporuca pokusit sa zohnat 7,2k otackove
ibm deskstar disky ak sa este daju.

s quantum nemam skusenosti, vraj vsak dost hreju, ako je to
s hlucnostou u nich neviem.

pokial ti ide naozaj len o hlucnost a teplotu, zozen si baraccuda
80G rada IV, maju nejake kvapalne loziska, pocul som ho v reale
ako ide - komar je pri nom hlucny. rovnake loziska vraj ma aj ten
slavny amicky teleskop na orbite. pokial vsak viem, su len na ata.

laco.