[linux] skompilovana binarka

Valašťan Štefan stefan.valastan na scp.sk
Pondělí Duben 15 17:01:53 CEST 2002

No konkretne by som vtomto pripade chcel vediet ze ci je squid/2.3.STABLE4
ktory mam na jednom serveri skompilovany s --enable-delay-pools,
lebo mi to nejak nechce chodit a v manuale je napisane ze to musi byt
scompilovane s touto volbou, aby to fungovalo.
A bolo by dost obtiazne ho precompilovavat.
Ale uz aj v minulosti som mal problemi z inymi programami, ked som to
potreboval
vediet.
Tak som chcel vediet ze ci neexistuje nieco univerzalne.

S pozdravom

                 Steve