[linux] X-sy + monitor

Peter Hudec hudecof na hudecof.sk
Úterý Duben 16 09:27:27 CEST 2002

hi,

existuje nejaka utiliktka na zmanu frekfencii monitora v X-soch.
Defaultne mi to berie uz zadefinovane VESA rezimy, ale ja by som chcel
viac.
Skusal som nieco ako xvidtune (alebo tak nejak) ale neslo mi to s tym.

Pripadde co mam napisat do konfiguraku ako MODELINEs.

mam
  : grafika: Diamond Stealth 200 Pro (2MB)
  : monitor: Iiyama Vision Master Pro 413

Pripadne ak ma niekto tento monitor. co tam ma napisane ??
zaujimaju ma hlavne rozlisenie do 1152x864 s max obnovovacou frekfenciou
..

	HUDECOF

PS.
 Na nieco ako drakex<volaco> zabudnite, mam debiana.
--
mail: [hudecof na hudecof.sk]	www: [http://www.hudecof.sk]
cellular: [+421 905 703541]	icq: [99518783]