[linux] OT: ISO 8859-2 text editor pre windows

Peter Ronai dzony na my-scotland.co.uk
Úterý Duben 16 13:12:33 CEST 2002

jo a cygwinovske vi?

Zdravim,
ono je to pekne mat dalsi editor, ale podla mna je UniRed uplne
perfektny
a zvlada vsetky mozne aj nemozne kodovania, je free, a ma aj slovensku a
cesku lokalizaciu, tak uz len url:

http://www.esperanto.mv.ru/UniRed/ENG/index.html

--
`)_|_('       PSIkappa