[linux] ISO 8859-2 text editor pre windows

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Úterý Duben 16 14:35:23 CEST 2002

On Tue, 2002-04-16 at 11:58, Tomas Venglovsky wrote:
> (Trochu offtopic ... ale ked uz sme u tych editorov)
>
> Nenapada niekoho ako sa da vo Vim zarovnavat aj z pravej strany? Nieco
> ako funkcia `justified`. Dokumentacia hovorila o tom, ze defaultne to
> nevie, ale tusim, ze su k tomu nejake makra atd. Neviete niekto o niecom?
>
> Diky,
>
> mok

no pokial sa nemylim, pri fixed width nie je mozne zarovnat do bloku
(justified) prave koli tomu ze kazdy znak ma rovnaku dlzku na riadku

je mozne ze makro dokaze rozdelit zlovo na konci riadku a tak zabezpecit
zdanlivo zarovnanie do bloku (o makrach nic neviem tak naco mudrujem ;)
ale to asi nie je prilis ziaduce pri zdrojovom kode apod.

dz