[linux] 1. AtyFB + LCD - ako to rozbehat? 2. MPlayer - fullscreen na FB?

Úterý Duben 16 13:35:42 CEST 2002

On Tue, Apr 16, 2002 at 09:38:14AM +0200, Misu wrote:
> 1.
> grafika - ATI Rage 3D
klasika :-)

> Neviete niekto poradit ako rozbehat FB tak, aby aj nieco zobrazoval?
> Standardne by nabehne len cierna obrazovka... Asi bude chyba videomodu,
> ale zo standardnych sa mi nic nerozbehlo.
Hmm mas malo pamate na ixy?

> Vesafb chodi OK.
Nepouzivas nahodou vystup na televizor?

> 2.
> Da sa neako donutit MPlayer, aby bezal fullscren na FB?
> Fullscreen znamena, aby aj obraz bol na celu obrazovku, lebo v originalnej
> velkosti a cierne dookola mi to ide.
Pouzi vidix (neskusal som), viac info na webstranke mplayeru.

> Dik
>                                     Misu
S pozdravom,

           Intel: where Quality is job number 0.9998782345!