[linux] TV vystup v ATI Rage 128 Pro

Erich Vinclav vinclav.erich na ives.vs.sk
Úterý Duben 16 14:55:44 CEST 2002

D?a Ut 16. Apríl 2002 13:37 ste napísali:
> Zdravim,
> neviete ako spojazdnit TV vystup na ATI Rage 128 Pro a XFree86 4.2.0?

Hmm, trocha som sa s tym hral, ale poriadne som to nespojazdnil. Textovy
vystup ide v pohode bez nejakeho nastavovania, vystup z mplayeru sa mi
podaril len cez volbu -vo vesa, a xfree som nespojazdnil vobec, system
totalne zatuhol, ked som ich spustil - rovnako vo FreeBSD ako aj v RH7.2. Je
ale pravda ze 4.2.0 pouzivam len na FreeBSD. Podotykam, ze drivery som mal
stiahnute z gatos-u ako pre 4.1 tak pre 4.2 a neslo to ani s nimi ani bez
nich. Mozno by ale trocha viac vedel povedat Peter Surda, minule mi tusim
radil stahovat z nejakeho cvs nejake zdrojaky, ale k tomu som sa uz
nedostal...

--
Erich Vinclav
systemovy administrator, IVeS Kosice