[linux] slow ftp transfer II

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Duben 17 09:53:20 CEST 2002

On Wed, Apr 17, 2002 at 07:55:30AM +0200, Ivan turciak wrote:
> priblizne pred tyzdnom som poslal do konferencie mail s tymto subjektom.
> chodilo mi pomaly ftp z jedneho linuxu na druhy.Opacny smer bol OK.
> teraz to upresnujem.
> chodi pomaly ftp cez midnight_commander, cez perl_mirror, cez obycajne interaktivne
> ftp. Ked vsak spustim tento skript je prenos takmer ok.
                                     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
				     co to znamena?

v podstate je teda problem v klientovi ... mam taku skusenost, ze jeden
klient vo WIndowsoch tahal z linuxu z ftp velky subor hodinu, ten isty
subor na tej istej sieti, na tom istom pocitaci - ALE pomocou wget v
cygwine stiahol za pol hodinu (overene niekolkokrat s tym istym
vysledkom)

takze - treba pouzivat klientov, ktori su na to urceni a nie programy,
ktore maju v sebe 1000 funkcii a nerobia ani jednu z nich poriadne - ved
toto je idea unixov - maly programcek, ktory robi to, co potrebujem
(na opacnej strane je pravda, ze obycajny uzivatel nevie ovladat vsetky
programy a pouziva jeden, ktory ma v sebe vsetko)

este moze byt taka situacia, ze server si zistuje typ klienta (iny typ
sa da "podhodit", napr. -U, --user-agent=AGENT identify as AGENT instead
of Wget/VERSION)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE