[linux] okolo KDE 3.0

Branislav Sott 9sott na pauli.fmph.uniba.sk
Středa Duben 17 15:40:27 CEST 2002

Ja neviem ci existuje, ale neviem ci by to malo zmysel. Co som mal partition
managery pod windoze, so sa stale triasol aby mi nevyplul nejaku hlasku,
ze to na niecom padlo, a aj tak to moc nevedelo. A to napr. Partition Magick
stoji brutalne prachy (niekolko 1000). Za tolko si kupim novy disk,
presuniem to tam spravim si to ako chcem Disk Drakom, alebo niecim podobnym, skopcim to naspat a je to.

Na zmensenie particie sluzi resize2fs, ja tu mam aj resize_reiserfs, je
to v baliku e2fstools, ale mozno by to zbehol aj na ext3, az tak sa snad
nelisia :)...

Brano