[linux] problem s lokales na konzole

Marcel Telka marcel na telka.sk
Středa Duben 17 23:08:54 CEST 2002

On Wed, Apr 17, 2002 at 10:53:49PM +0200, Martin Lacko wrote:
> Zdravim,
> Nainstaloval som si Mandrake8.2 a mam problem s lokales na konzole.
> Stale mi vsetko bezi v en a nie v sk. Nechapem, GNOME bezi v sk.
> i18n mam nastavene:
> SYSFONT=lat2-sun16
> LC_CTYPE=sk
> LC_MONETARY=sk
> LANGUAGE=sk
> LC_TIME=sk
> LC_NUMERIC=sk
> LC_COLLATE=sk
> LC_MESSAGES=sk
> LANG=sk
> SYSFONTACM=iso02

Skus nieco taketo:

# LC_ALL=sk_SK cp --version
cp (fileutils) 4.1
Vytvoril Torbjorn Granlund, David MacKenzie, and Jim Meyering.

Copyright (C) 2001 Free Software Foundation, Inc.
Toto je voµne ¹íriteµný softvér - pre podmienky ¹írenia pozri zdrojový
kód. Neexistuje ®IADNA ZÁRUKA, ani OBCHODOVATE¥NOSTI alebo VHODNOSTI
PRE KONKRÉTNY ÚÈEL.

Funguje?

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |