[linux] streaming video

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Čtvrtek Duben 18 00:04:14 CEST 2002

Ahoj,

> Pozri na ffserver z projektu ffmpeg. Principialne vie vsetko, co potrebujes,
> ale nie som si celkom isty do akej miery. Na streamovanie mozes pouzit asf,
> codecov mas na vyber viacej, a vacsina z nich ma open-source implementacie a
> tie, co nemaju, idu minimalne pod Win, MacOS a Linux/x86.

diky, pozriem.

> No tak neviem, o takomto som este nepocul.

ja som pocul, vola sa to tusim emulive, presne take nieco, ale free by
som potreboval.

> Apple pouziva casto na quicktime Sorenson codec, ktory sa pod linuxom
> prehravat neda (len cez komercny "Crossover plugin"), a neexistuje open-source
> riesenie. Je to divne, ale riesenie na baze Microsoftich "stadardov" je v
> tomto pripade lepsie.

no, tak tuto ti zase nemozem dat zapravdu ja, Sorenson codec ide v
pohode prehrat pod Linuxom v Quicktime, ktory zase v pohode ide cez Wine
(aj cez crossoveracke aj cez defaultne z winehq.com). Mozno budes musiet
vypnut directdraw, resp. zapnut safe mod, ale ide to ako hodinky.

> V dlhsom casovom horizonte sa kukni na ogg, to je jedine riesenie, ktore nie
> je ovesane patentovymi a copyrightovymi "bombami", momentalne to ale asi este
> neposkytuje komplexne splnenie ulohy.

jasne. Ja bohuzial potrebujem nieco v javovom applete.

> Ked streamujes afs cez ffserver, vie to prehravat microsoft media player a
> aviplay, zrejme aj mplayer. Osobne som ten ffserver vsak netestoval takze moc
> viac ti pomoct nemozem. Skus sa opytat priamo vo ffmpeg-devel na lists.sf.net.

No, skusim, ale ja asi potrebujem javu, pretoze ciel jee, aby si klienti
nemuseli nic instalovat, dokonca ani windows media player.

 J.