[linux] Tuhnutie systemu

Frantisek Repkovsky repkovsk na magic.allianz.sk
Čtvrtek Duben 18 11:03:16 CEST 2002

Zdravim,

On Thu, 18 Apr 2002, Jan Andrejkovic wrote:

> Ahojte,
>
> mam RH 7.2 a v posledne dni sa mi viac krat stalo, ze mi moj stroj totalne
> zatuhol. Robim v nom pod GNOME. System zatuhol uplne - nereagoval uz ani
> na mys, ani na klavesnicu (aj NUM lock bol mrtvy). Pomohol len reset.

Mne sa v poslednej dobe asi 2x zamrzli X-sy, klavesnica, mys po
prepinani na text. konzolu a spat do graf. rezimu, pricom
system bezal, dalo sa na komp dostat cez ssh, avsak aj po killnuti X-sov
zostali mys, klavesnica aj grafika zamrznuta... To vsetko po upgrade ma
Mandrake 8.2. Mam podozrenie, ze to sposobuje graf. karta integrovana
i810, hoci posledny driver pre i810/815 a prekompilovane jadro 2.4.18.

Neriesil take nieco niekto ;-)

S pozdravom

Frantisek Repkovsky