[linux] Tuhnutie systemu

Čtvrtek Duben 18 11:07:06 CEST 2002

-> > mam RH 7.2 a v posledne dni sa mi viac krat stalo, ze mi moj stroj
-> > totalne zatuhol. Robim v nom pod GNOME. System zatuhol uplne -
-> > nereagoval uz ani na mys, ani na klavesnicu (aj NUM lock bol mrtvy).
-> > Pomohol len reset.

zrejme HW/SW problem - nepomohlo by prekompilovat jadro s plnou podporou
tvojeho HW a s vyhodenim podpory ostatnych HW ? (ak mas jadro z distribucie,
malo by pomoct)

-> Mne sa v poslednej dobe asi 2x zamrzli X-sy, klavesnica, mys po
-> prepinani na text. konzolu a spat do graf. rezimu, pricom
-> system bezal, dalo sa na komp dostat cez ssh, avsak aj po killnuti X-sov
-> zostali mys, klavesnica aj grafika zamrznuta... To vsetko po upgrade ma
-> Mandrake 8.2. Mam podozrenie, ze to sposobuje graf. karta integrovana
-> i810, hoci posledny driver pre i810/815 a prekompilovane jadro 2.4.18.

driver ktory som pouzival ja vlastne nahradil modul agpgart.o z jadra -
nahradil si to aj ty?

Druha vec ze mi to aj tak blblo, obavam sa ze s tou podporou to nie je az
take dobre.

vyriesit by si to mohol skusit tak ze spustit Xy cez ssh (ked si prihlaseny
na konzole tak by to malo fachat).

 I wonder how much deeper the ocean would be without sponges.