[linux] Tuhnutie systemu

Martin Kotys martin.kotys na e-kosice.sk
Čtvrtek Duben 18 11:07:38 CEST 2002

On Thursday 18 April 2002 11:03, you wrote:
> Zdravim,

> Mne sa v poslednej dobe asi 2x zamrzli X-sy, klavesnica, mys po
> prepinani na text. konzolu a spat do graf. rezimu, pricom
> system bezal, dalo sa na komp dostat cez ssh, avsak aj po killnuti X-sov
> zostali mys, klavesnica aj grafika zamrznuta... To vsetko po upgrade ma
> Mandrake 8.2. Mam podozrenie, ze to sposobuje graf. karta integrovana
> i810, hoci posledny driver pre i810/815 a prekompilovane jadro 2.4.18.

Tento problem som mal pred par dnami (tiez sa vyskytol az nedavno). Pouzivam
Debian/Sid. V podstate pocitac mi tuhol len vtedy ak som na nom nepracoval, z
toho som si vydedukoval, ze mohlo by ist o nejaky problem s apm. V biose som
vypol apm a odvtedy mi pocitac nemrzne.
Nemal som cas sa s tym hlbsie zaoberat, ak ma niekto na to nejake rozumne
vysvetlenie, tak napiste :)

big