[linux] Tuhnutie systemu

Jan Andrejkovic andrejkj na hornad.fei.tuke.sk
Čtvrtek Duben 18 11:28:08 CEST 2002

Ahojte, budem reagovat v tomto maily na vsetky ktore zatial prisli:

>Jan Odzgan: Sietovka je ziva ?

Mam pocit ze nie, pretoze mam rozbehany Ethernet bridge a siet mi prestala
fungovat aj na stroji ktory je na bridge napojeny. Pingovat som ho
neskusal, ale myslim ze by nereagoval tiez.

>Jan Odzgan: Co hovoria logy tesne pred vytuhnutim ? (/var/log/*)

Nuz... Mam taky pocit, ze nic neobvykle tam nie je. Sice ten bridge mi
dookola pusta warningy, ale to mi robil aj pred tym. (Musim to este lepsie
nakonfigurovat)

>Jan Odzgan: Co vsetko robis, ked vytuhne system ?

Praveze nic neobvykle - ani som sa neprepinal z grafiky do textu (to pre
istotu, lebo ma zvykne vtedy z Xov odhlasit). Len som sa pohyboval myskou
po obrazovke, chcel som kliknut - este som ani nestihol a system bol
tvrdy.

>Matus "fantomas" Uhlar: ...nepomohlo by prekompilovat jadro...

Mam prekompilovane jadro, zatial 2.4.17 a myslim ze tam nemam vela
zbytocnosti, snazil som sa robit do modulov co sa dalo (ale nie zas za
kazdu cenu).

Janci alias Tofu.

Visit my WEB page: http://www.tofu.sk