[linux] Tuhnutie systemu

Frantisek Repkovsky repkovsk na magic.allianz.sk
Čtvrtek Duben 18 11:33:12 CEST 2002

Cafte,

On Thu, 18 Apr 2002, benco wrote:

> hej, riesil..na mdk8.1 mi to presne takto tuhlo..mam matroxu g450ku..po upgrade
> na mdk8.2 to prestalo, ale je tu este jedna vec - na mdk8.1 som pouzivat defaultny
> kernel z distribucie a teraz mam vlastny..takze si skus zbuildovat vlastne jadro
> presne usite na tvoju hw konfiguraciu a mozno ti to pomoze..

Jadro som si prekompiloval, to je prva vec co robim po instalacii (resp.
upgrade). Nepouzil som zdrojaky jadra z MDK, stiahol som si ich. Po
skompilovani jadra som pouzil posledne zdrojaky DRI pre i810 z
http://dri.sourceforge.net (Pre Fantomasa: pouzivam tento driver). Mne to
praveze nerobilo na MDK8.1...

A este taka kozmeticka otazka: ak spustam v KDE terminal (Konsole) niekedy
mi akoby "vypadavaju pixely", take obldzniky na liste okna.

S pozdravom

Frantisek Repkovsky