[linux] Tuhnutie systemu

Patrik Bona bona na hron.fei.tuke.sk
Čtvrtek Duben 18 11:29:57 CEST 2002

> Mne sa v poslednej dobe asi 2x zamrzli X-sy, klavesnica, mys po
> prepinani na text. konzolu a spat do graf. rezimu, pricom
> system bezal, dalo sa na komp dostat cez ssh, avsak aj po killnuti X-sov
> zostali mys, klavesnica aj grafika zamrznuta... To vsetko po upgrade ma
to iste sa mi stavalo na debiane pri ixoch 4.x (klavesnica isla), ixi som vedel
pustit (naslepo na nejakej konzole) druhy krat ale konzola to nerozchodila,
riesil som to tak ze som si dal spat ixi 3.x a odvtedy mi to ide rychlejsie
aj startovanie a ani raz nezmrzli

s pozdravom

--
[ Patrik Bona - head ] student Fei Tuke