[linux] Start script-u pri naboot-ovani LINUX-u (RH)

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Čtvrtek Duben 18 16:29:40 CEST 2002

Vazeny kolegovia!

Potreboval by som radu na s velkou pravdepodobnostou Lamersky problem:

    Potrebujem spustit viac binariek (teoreticky by stacil jeden script,ktory ich spusti vsetky) pri starte systemu, ale kedze na system nebude nikdy nikto nalogovany,nesmie to byt v .cshrc (.bashrc) ani .login ci v niecom podobnom...
    To co ja viem o crontab-e, a co som vycital z man-u, mi hovori, ze sa  veci vnom spustaju opakovane, co nie je dobre. Pokial viem tak at nema  volbu a startup ci podobnu...
    Neviete niekto ako to urobit? Ak ma pamat neklame tak na nejakzch UNIXOCH stacilo dat link na spustany file do nejakeho adresra...

S vdakou a pozdravom

Peter Fodrek