[linux] Start script-u pri naboot-ovani LINUX-u (RH)

Toth Adrian totha na neuron.tuke.sk
Čtvrtek Duben 18 16:36:24 CEST 2002

On Thu, Apr 18, 2002 at 04:29:40PM +0200, peter Fodrek wrote:
> Potreboval by som radu na s velkou pravdepodobnostou Lamersky problem:
Ja som tiez lamer...:)

>     Potrebujem spustit viac binariek (teoreticky by stacil jeden script,ktory ich spusti vsetky) pri starte systemu, ale kedze na system nebude nikdy nikto nalogovany,nesmie to byt v .cshrc (.bashrc) ani .login ci v niecom podobnom...
>     To co ja viem o crontab-e, a co som vycital z man-u, mi hovori, ze sa  veci vnom spustaju opakovane, co nie je dobre. Pokial viem tak at nema  volbu a startup ci podobnu...
>     Neviete niekto ako to urobit? Ak ma pamat neklame tak na nejakzch UNIXOCH stacilo dat link na spustany file do nejakeho adresra...
ja by som skusil dany skript nalinkovat do adresara
/etc/rc<x>.d/

Ak to vyjde ozvi sa pls, budem rad:)

--

Adrian Toth			mailto:totha na neuron.tuke.sk
				ICQ: #60609749