[linux] Start script-u pri naboot-ovani LINUX-u (RH)

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Duben 18 16:43:15 CEST 2002

On Thu, Apr 18, 2002 at 04:36:24PM +0200, Toth Adrian wrote:
> Ja som tiez lamer...:)

Ale sa vas tu dnes zislo :-))).

> ja by som skusil dany skript nalinkovat do adresara
> /etc/rc<x>.d/

Len obycajne nalinkovanie lubovolneho skriptu nepomoze.
Skript v /etc/rc?.d/ musi splnat iste pravidla.

> Ak to vyjde ozvi sa pls, budem rad:)

S velkou pravdepodobnostou nevyjde :-)

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |