[linux] Start script-u pri naboot-ovani LINUX-u (RH)

Jan Odzgan odzgan na intrak.sk
Čtvrtek Duben 18 17:24:23 CEST 2002

Keby si si poriadne precital ty, tak napisal, ze by ho aj pouzil, len
nezistil, ci sa neda cez crontab spustat aj pri starte !!!

Poriadne by si mal citat ty myslim ...

man 5 crontab :
Instead of the first five fields,  one  of  eight  special
strings may appear:

	string         meaning
	@reboot        Run once, at startup.
	@yearly        Run once a year, "0 0 1 1 *".