[linux] Prava v sieti

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Pátek Duben 19 13:13:23 CEST 2002

Ale ked to moutnem cez sambu, budu mat vsetky adresare jedno uid a jedno
gid a ja by som chcel vyuzit prava suboroveho systemu na serveri.
Vo widowsackej sieti to tak ide, ze shernem adresar pre everyone a prava
mam osetrene cez prava na ntfs. Potom ked mi uzivatelia z domeny
pristupuju na ten share, tak ich nepusti do tych adresarov kde nemaju
prava.
Take sa nic neda spravit na linuxe?
Vsak neajko sa musi riesit bezpoecnost v linuxovych sietach.
Jano

Dňa Pi, 2002-04-19 at 12:01, Matus "fantomas" Uhlar napísal: