[linux] Prava v sieti

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pátek Duben 19 13:36:11 CEST 2002

Zdravim,
co tak AFS? Nemam to vyskusane, ale pokial ma pamat neklame, tak v docu od
IBM bolo daco take spominane, jedina nevyhoda, ze to treba vsade
instalovat a to zas nieje az tak jednoduche. Inak AFS je slusne
multiplatformove.
Ak sa mylim, tak ma opravte.

Ak niekdo prevadzkuje CODA, AFS, Intermezzo alebo nejaky iny sposob
zdielana diskov ako samba a nfs, tak napiste svoje postrehy.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ atlantis.sk