[linux] HotRod 100 PRO

Andrej Hosna adino na ibl.sk
Pátek Duben 19 15:23:12 CEST 2002

Caute,

Dal som si do masiny %subject radic a pripojil som nanho dva disky. Kazdy
disk som dal na zvlast kanal naswitchoval ako master a v biose radica
vytvoril Raid0-strip. Na masine ma 2.4.18 a HPT366 driver zakompilovany.
Problem je ze Kernel mi tie disky nenajde ako jeden RAID0 disk ale ako dva
separatne.

Nejak mi pri tej konfiguracii v BIOSE radica nesedelo ze vytvoril ten array
tak rychlo 2-3 sekundy. Zrejme som na nieco zabudol. Ak je v konfere niekto
kto ma tento radic a pouziva ho v strip mode prosim ozvite sa sukromne.
Dikes
Adino
--
/* Always code as if the guy who ends up maintaining your code
 * will be violent psychopath who knows where you live. */

/* Andrej Hosna - http://people.ibl.sk/adino - +421 903 852 696 */
/* IBL Software Engineering - http://www.ibl.sk - +421 7 43427214 */