[linux] Re: linux digest, Vol 1 #1048 - 12 msgs

Zdeno Podobný zdpo na mailbox.sk
Neděle Duben 21 17:42:37 CEST 2002

18.4.2002 23:16:35, Martin Lacko <lacko na host.sk> wrote:

>Nie. V MDK nie je sk_SK ako v RedHate. To som skusal ako prve ;o).

Podla mna chyba je niekde inde. Ja mam MDK8.2 nainstalovany na novu
particiu (t.j. nejedna sa o update) s rovnakym nastavenim a test "cp
--version" funguje bezchybne. Co ti hovori export? Je mozne nejaky iny
subor ti zmeni nastavenia z /etc/sysconfig/i18n

    Zd.