[linux] bind9 a iptables

Neděle Duben 21 22:41:42 CEST 2002

On Sat, Apr 20, 2002 at 08:14:50PM +0200, pupala na mail.sse-za.sk wrote:
> Ahojte vospolok
cau

> Mam taky mensi problem, nakonfiguroval som si bind9 a neviem sa pohodnnut
> s iptables.
> Novy bind sa chova podobne ako ftp a dohaduje si spojenie na roznych
> portoch, co aj neviem podchytit v pravidlach iptables. Da sa to vobec ?
Ehm, ty zakazujes VYCHADAJUCI traffic zo servra? Preco to?

Co konkretne ti nejde: requesty alebo zone transfery, chces aby aj ludia z
vonka mali pristup alebo len aby sa ten bind mohol pytat?

> Nieco ako ip_conntrack_bind som nikde nenasiel.
... A IMHO by ti to ani nepomohlo.

> Co vy na to ? Ako riesit DNS server za firewalom ?
Ja mam na 3roch compoch za firewallom (niekedy aj 2vrstovym) 9.1.3ku a
problemy som nezbadal. Zvonka pristupne nie su.

> Any ideas ??
Any info?

> Dakujem
S pozdravom,