[linux] mail queue ukladanie a vytahovanie

Pondělí Duben 22 11:20:46 CEST 2002

-> > mam potrebu :-) ziskat dva programy, extremne jednoduche (pdla moznosti) z
-> > ktorych by prvy prijal mail z programu a iba ho strcil do queue (s
-> > parametrami envelope from, envelope to, date, uid) a druhy by ho odtial
-> > vytiahol a poslal prec. Bude to bezat v chroot prostredi takze nic ine ako
-> > strcit mail do queue by to robit nemalo.
->
-> napada ma qmail a nejake jeho subcasti, teda pokial nevyzadujes queue aku
-> pouziva sendmail.

je mi uplne jedno aka to bud queue - chcem jeden program ktory do nej zapise
a druhy ktory z nej precita a doplni vseto potrebne (okrem ineho by sa zislo
mapovanie uid na username pretoze v chroot prostredi nebude pritomne)

qmail by potreboval minim alne 3 programy - sendmail(wrapper), qmail-inject a
qmail-queue a naviem ktory z trych troch co vsetko robi ale rozhodne to
neodpoveda tomu ze chcem v chroote pouzit minimum
 Fighting for peace is like fucking for virginity...