[linux] INIT: Id "xyz" respawning too fast pri bootovani 2.4.18

Pondělí Duben 22 14:07:50 CEST 2002

-> chcel som vyskusat po dlhom case nejaku 2.4rku, ale nejakosi mi to
-> nechce nabootovat. Jadro nepise ziadne chybove hlasky, len init blbne.

-> Vypise ze ide do runlevelu 3 a potom vyhodi
-> INIT: Id "SV" respawning too fast: disabled for 5 minutes
-> a pre kazdu konzolu
-> INIT: Id "cXY" respawning too fast: disabled for 5 minutes
-> a to sa opakuje stale dokola...

zrejme mu chyba podpora ELF alebo nieco v tom style. skus spustit
init=/bin/sh - uidis

-> 2.2.20tka nabehne uplne bez problemov, takze v inittabe nemoze byt
-> ziadna chyba. Najskor som myslel ci nie je nejaky problem s ttyckami v
-> novom jadre, ale "SV" v inittabe je

-> SV:2345:respawn:env - PATH=/usr/local/bin:/usr/sbin:/usr/bin:/bin svscan /service </dev/null >/dev/console 2>/dev/console
-> a ten takisto nenabehne.

svscan davat do initu? hmmm to nepovazujem za dobry napad... dal si to tam
ty?

-> V lilo.conf mam to nove jadro tak isto nastavene ako 2.2.20 (ten isty
-> root), cesty k binarkam sa nemenili, ani ziadne kniznice - pod 2.2.20 to
-> ide bez problemov.
-> este pre uplnost, tie konzoly v inittabe:

-> c1:1235:respawn:/sbin/agetty 38400 tty1 linux
-> c2:1235:respawn:/sbin/agetty 38400 tty1 linux

podla tohoto mas dvakrat spusteny agetty na konzolu 1 ...

 You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted,
 then used against you.