[linux] Prava v sieti

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Pondělí Duben 22 14:44:40 CEST 2002

Ja by som naradsej nieco, co by riesilo tieto veci:
Potrebujem mat na klientskych pocitacoch moutnute adresare /usr a /home
zo servera - urcite aspon /usr a dobre by bolo keby si to mohli
moutnut iba nejake overene pocitace serverom. Neviem ako by si ich mal
overovat, mozno podla nejakych klucov, co by si vymienali, pripadne aj
mac adresy sietovky ;-).
Potrebujem mat na tych moutnutych adresaroch take prava ako na serveri.
Keby si to moutnem cez sambu, mau vsetky subory jedno uid a jedno gid a
to nechcem.
A co ta coda? To nebude riesenie? neskusali ste to niekto?
Jano

Dňa Po, 2002-04-22 at 13:32, Peter Ronai napísal: