[linux] OT: Tarball packaging convention

Pondělí Duben 22 15:58:08 CEST 2002

-> Mam tu na krku jeden hlupy projekt a kedze nikto zo zucastnenych nevie o
-> UNIXoch vela, mam im zdokumentovat aj veci ako rozdiel medzi README a
-> README.config, na co je Makefile a co obsahuje, ako pouzit loop device
-> apod. Chcel som sa spytat hlavne na naming convention (README, INSTALL
-> atd.) v src tarballoch, nie je niekde na nete? Bude totiz samozrejme
-> podstatne jednoduchsie urobit cut and paste ako pisat vsetko z gruntu.

naming convention ? nemyslim ze by to bolo niekde popisane. V kazdom pripade
som nikoho nevidel to dodrziavat :)

v INSTALL by mali byt info o tom ako balik prekompilovat/nainstalovat

v README by mali byt infos o baliku, kde ho najst, kde ma homepage, kto je
autor.

ale tie informacie mozu byt v pohode naopak.

ohladne makefile - to je treba vediet hlavne developerom, loop device zase
spravcom systemov - nema zmysel ucit nejakych userov vsetko.

co je to za projekt?

 Honk if you love peace and quiet.