[linux] INIT: Id "xyz" respawning too fast pri bootovani 2.4.18

Peter Ronai dzony na my-scotland.co.uk
Pondělí Duben 22 17:41:08 CEST 2002

On Mon, 2002-04-22 at 15:08, Marcel Telka wrote:

> Aka? Mne sa zatial este nestala ziadna (co by s tym suvisela :-).
> A ako (priamo) suvisi djbdns so svscan?

djbdns je spustana zo /services (pripadne ina lokacia - podla startup
parametra svscan)

su situacie ked nieco potrebujes rucne nakonfigurovat - pretoze junior
admin ktoreho zaucas to pekne rozosral
dostra tazko si viem predstavit ze by som platal djbdns z respawnom z
inittabu

tu asi nie je otazka o tom ci to mozeme spravit ale ako je to
najvyhodnejsie. Preco je to najvyhodnejsie z inittab ked to respawnuje
samo to som este nepochytil

dz